dag 39, söndag

Snart inne på v 40 och det betyder att det är 12 veckor skola kvar, 3 veckor till Lovet och 2 veckor tills andreas träd ska planeras... och nästa helg ska vi till Halmstad på shopping, söndagar vill man alltid att tiden ska gå hemskt mycket fortare.
Jag vaknade "frisk" idag, men lite utpumpad, trött i knoppen, men febern var och är borta, tror jag, hade varit skönt att ha en termometer så man kan kolla säkert.
Klockan 3 ska jag massera Jenny och vid halv 5 snåret ska jag och Catrin köra crossfit pass, kanske inte så smart men jag ska inte bestämma mig ännu, tar det när jag är i hallen och ser hur jag mår. Den här detoxen tar kål på mig, hur mycket skit kan man ha i kroppen?!!
Har en ganska ok vecka framför mig, måndag, torsdag och fredag är det träning på skoltid, så ska återhämta mig iaf på onsdag. Måste börja ha en återhämtningsdag mitt i veckan också, räcker inte med en dag på helgen. Sedan lite anatomitest och måste MÅSTE sätta igång med förbjupningsarbetet, shit 5 oktboer ska det vara klart... kommer få sitta med det nästa helg. Och säkerligen kommer det komma mer uppgifter under denna vecka och vi ska börja med att ha "prov klienter" nu...
Ska sätta mig och fortsätta läsa muskler nu, tur att inget man läser är nytt iaf :) ska bara få det att fastna igen...
känner på mig att det är något annat som är fel också... men vågar inte fråga för då är jag bara drygt kvinnofolk :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0