Brand new day



Vet inte var jag ska börja...
Torsdag efter skolan åkte jag till Mackan i Gbg, sov där och kunde knappt sova... jag längtade så hem till alla.
Fredag morgon packa vi in oss i bilen och hade en trevlig och rolig bilfärd upp genom skogarna på 45an. Stoppade i Mellerud för lite jobb och jag sprang på "stan" med penisonärerna medans Mackan gjorde service...
väl hemma var ingen i min familj hemma, syster dök upp och jag packade ihop lite för att åka med Mackan till Krångdalen och överaska grabbarna :)
Påväg in så åkte vi till Feffe, lite folk där och Nicke picke var glad att se mig, kramas och snacka lite där.
sedan ut mot Krångdalen, åkte fel.. suck... väl där så var Mats och Daniel, kram kalas och glada grabbar som kom åkandes i en gul trampbåt med motor på över sjön. Massa bus och massa mys... och en natt som skrämde mig men tack och lov blev ingen skadad...
Runt 7 på morgonen drog jag mats och dp ut på sjön och fiska, vi grilla korv och satt och njöt av en väldigt fin morgon :)
Mat och powernap på det sedan var det dax för mig att ta mig hemöver kände jag, umgås med min familj. Så gjorde det, tänkte åka tillbaka på kvällen sen men jag orkade inte... var så trött och det var Super att få sova ut i MIN säng hemma i Vika.
Söndagen så blev det morgonträning, sedan frukost på det och sedan körde jag ett pass powerplate - skönt som satan! Åkte till Jonas och kollade lite tv och snacka sedan lite mat med mats och dp... sedan film och mys resten av kvällen... alltid lika jobbigt att åka ifrån en trygg famn, speciellt när han inte släpper...
Måndagen var jag trött men det var att stiga upp och ta sig in till Niklas och sedan mot SÄLEN :) mitt favorit sälen och en intervju för Skidåkarna som nu kommer heta Skishop! vi pratade om allt förutom det vi skulle, kändes jätte bra, plus att jag fick veta saker som SATS så kändes bra att bli uppdaterad på den fronten - jag går omkring och har det lite över mig hela tiden! Efter det hem, köpte lite färdgodis och packade ihop mig hemma och in till tåget - nästan 7 timmar på ett tåg.. måste säga att det gick bra, sov igen några timmar och läste resten av tiden.
I Gbg så tog jag en järnhäst till Mackan, jag beställde en ny dator Skit kul! Äntligen en mac till mig!!! och sedan skulle jag åka mot Falkenberg - TROR NI BILEN STARTADE??? NEJ! och halv 11 på kvällen, inget att göra än att gå in och sova hos Mackan. suck och skit... klockan 7 var jag uppe imorse och försökte start men det gick inte... en snäll man på parkeringen hjälpte mig så den gick igång. tack tack tack... kom lite sent till skolan och en väldigt sliten tjej har jag varit idag. Plus att jag saknar den där trygga famnen och mitt trygga hem i Mora... men ja, det känns som att det kommer gå bra ändå, vill ju vara här på ett sätt också och skolan är bra, haft bra lektioner idag och börjar känna att man kommer någonstans med både sin egen träning och inblick i yrket PT. :)

Har cyklat efter skolan och tagit en LÅNG varm dusch... hoppas min otur har runnit av mig nu. Trasig dator och Bil. det räcker så tycker jag!
Nu ska jag snart gå och plugga lite, har några saker att göra tills imorgon.
Sedan blir det tv kväll hos Kajsa :)

Kommentarer
Postat av: iana

Bra val av dator! ;)

Det tycker jag definitivt att du ska göra, jag konstaterade alldeles nyss att hon vuxit en bra bit bara den är veckan :)

Kram kram!

2009-09-15 @ 22:14:14
URL: http://snostjerna.blogg.se.se
Postat av: sandra

du är så himla duktig! hoppas vi ses snart :) puss

2009-09-16 @ 17:03:12
URL: http://szackrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0