25 september

Denna vecka sprang förbi den med.
Massa träning, som vanligt, men den här veckan var verkligen på gränsen till att inte vara bra alls...
igår maxade vi i tester igen och mitt knä vek sig inåt, inte bra alls. Så idag var det bara att vila... är inte helt kry i kroppen så kunde inte maxa på hela veckan faktiskt... vi har tränat MASSA och HÅRT hela veckan!!!
jäkla utresning, detoxar igen... kände att det behövdes och det märks nu. Bara 2 veckor kvar av det sedan är jag "ren" igen.
Sedan i tisdags fick jag ett vykort av mina vänner...
Sorken, Dp, Skuggan och Nicke hade kokat ihop ett fint kort... helt sjukt vad dom gör för att underhålla mig men samtidigt jävlas såklart. Men de vet att jag längtar hem så trevligt att de tänker på mig.
Vet inte om jag ska bjuda på kortets sjuka humor här faktiskt. .. endel av er kommer få se det :))
Nu är det helg, ska plugga ganska mycket... just nu är tjejerna och simmar, sedan ska vi handla lite, få se om jag får de att åka förbi Kajsas jobb och springa på Gekås en snabbis. Ikväll är det fest - stekar tema (oh nej) massa teaterfolk och filmfolk samt idrottare som gör narr av stekarna, kan bli intressant haha ska leka paparazzi.
Igår så stack vi på bio förresten, eftersom vi redan har ett späckfullt schema så kändes det som att vi skulle utmana ödet och trycka in lite mer saker, Flickan som lekte med elden - bra svenska film... ettan var lite vassare men blir kul att se 3an som kommer redan i november!!!
Nu ska jag spring in i  skolan och betala en till hyra, lämna in lite arbeten och sedan lära jag hamna framför datorn igen säkerligen.
TREVLIG HELG ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0