wanting something tha'st not good for me

Då var det lite mer än bara ett dygn kvar tills man åker...
Tiden sprang iväg igår, var hemma hos M och tittade på Blood and Bone, helt ok film sedan drog klockan iväg och kom hem för ca 2 timmar sedan. Det tar emot att packa och dra sig ner mot västkusten igen, Men vad gör man?! jo man gör det ändå, har packat klart redan och ska dra ut på en springrunda tänkte jag. Inge kul väder ute, igår så snöade det... ok slask snö men från insidan såg det mysigt ut, utomhus var det bara blött och jävligt idag har det regnat bort allt.
Hockey idag, Mora-Leksand... tänkte åka och kolla, och hälsa på farfar. Annars vet jag inte vad som händer idag...
Var tog dessa 2 veckor vägen egentligen, bara sprang förbi.
6 veckor skola kvar. Testledarutbildning och eleiko utbildning kvar... sedan en tur till Uppsala.
Jag kommer ha väldig hemlängtan... Bara att bita ihop :) Har varit med om värre och borde sluta klaga för det är ju där här jag vill egentligen. Själva placeringen som är jobbig bara...
Springtur, en sväng till mora och hockey.
Kanske ska sitta hos Niklas ikväll... såg en sjuk film med han, pontan och rikard igår... Lesbian vampire slayer 2 - låter som en dålig porrfilm men det var det inte. Engelsk humor och galenskap bara...
it's fuckin madness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0