skratt tårar kärlek vänskap resor skola

det är inte lätt men det går, vi överlever och lever vidare, på något vis går allt vidare... med eller utan oss/dom/han/hon/det
eller "livet är en plåga sedan dör man" som en viss säger då och då
120 mil uppsala tur och retur, kärt återseende, en fattades - en begravning... mixade känslor, vet inte om jag får känna som jag gör, men det går framåt, någon gång måste man ju på ett vis släppa taget.
Ändå är jag nöjd med att vara där jag är, och hur allt utvecklas...
4 veckor kvar, sedan Mora, mysa igen och vad? ingen aning... Sälen ska jag till iaf.
tankar hit och tankar dit.
Trött är jag, helgen tog på krafterna, och gav nya :)
jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0