sanningen är den att vi inte vet vad vi har förren vi har förlorat det, men det är också sant att vi inte vet vad vi saknar förren vi har funnit det...

så var det måndag igen. Vilken helg, jag har mest pratat i telefon tror jag och gjort klart massa plugg - väldigt bra känns det. Men jag har saknat en hel del... behöver dom där armarna. Synd att jag missade Hannas invigning i helg också:/ Bara 18 dagar kvar nu och 432 timmar... sedan å ja toppen :) och sedan Sälen Lovely. Ja schemat ser kul ut denna vecka, massa träning såklart MEN Jag har fått en lårkaka på vaden, ont aj, dumt JA! Gick in i en duell med en kille i klassen på fotbollen och fick hans knä på mitt smalben, insidan vaden ungefär, så aj! känns som jag har ett stort plåster på benet som drar i skinnet och hoppa är inte alls kul. Springa och cykla är dock inga problem tack och lov. Imorgon är det hel dag "dagen lång" fotbollstunering, massa folkhögskolor som ska spela mot varandra, vi tjejer i klassen har ett fullt lag och killarna har lånat in några så de också har ett lag. Ska bli kul men den som sparkar mig på benet kommer få smaka skit!!! Veckan ja, inget konstigt direkt, lite redovisningar och lite träning varje dag, helgen ska vi på Luciapokalen JIPPI det är alltså Fitness Festivalen i GBG. Ska nog åka till Mackan på fredag och stanna där över helgen. Känns som att det blir bra för sedan är det bara en helg till kvar här nere och då DÅ ska jag städa ur. Ja och jag har fått en medpassagerare, en i idrott hon bor i Sälen så hon ska åka med till Vansbro iaf :) trevligt med sällskap och slippa betala all bensin själv :) Nej tro om jag skulle sätta ögonen i böckerna lite... ååå motivation danke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0