så var det november

nej, jag vet då inte alls vad jag håller på med.
och när denna vecka är slut så är jag i Vessigebro igen och skolan :( NEJ jag ville inte, men ja, ändå vill man. Hade varit skönt om skolan legat närmare hem.
praktiken är snart klar, bara imorgon, lärde mig massor av tobbe igår, hoppas på en till sådan dag imorgon, det är spännande som tusan att kolla när han jobbar. Massa bra tips och ideer, och shit vad min träning blev bättre av allt jag tog åt mig av igår :)
annars då, jag måste till volvo och få nya nycklar - det kan bli dyrt! surt... sedan ska jag massera hanna på torsdag. Måste ringa Skistar om boende imorgon! BYTA däck shit super viktigt. Hockey med farfar på lördag... dagar går för fort... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0