måndag 23 november 2009

Om jag åker klockan 1 direkt den 18 december från skolan så borde jag vara hemma klockan 19.00 för det tar mer eller mindre 6 timmar o jag kommer inte stanna och krångla något. Så då är det nu 25 dagar kvar och 600 timmar... ja herregud, man är inte klok som räknar ner så mycket.
Veckan som jag har framför mig ser väldigt bra ut, ett praktiskt och teoretiskt prov imorgon för Testledarutbildningen, lite nervös är jag, men det går som det går. :) ska nog gå bra, har koll även om det känns väldigt rörigt i huvudet.
Fortfarande mycket träning på schemat, och verkar som att min lektion som jag ville ha klättring på kommer kunna funka, för Halmstad högskola har en klättervägg i sitt gym som tydligen ska vara helt ok :) Ska bara få tag i människorna så det kan bokas osv...
3 helger kvar, denna ska spenderas här, Jenny vill julpynta och ha sig så vi ska till Gekås direkt efter skolan på fredag och handla lite, har lite annat som ska inhandlas också. Kanske blir bio också och se New Moon, fick dock höra att den inte alls var något bra :/ Sedan helgen efter det så är det LuciaPokalen och Fitnessfestivalen i Gbg, tänkte att jag åker redan på fredag och hänger hos mackan den helgen!
SEN är det bara en helg, och då lär jag städa ur och börja packa ner allt, för sista veckan kommer nog vara bara massa skoj innan man äntligen får ÅKA HEM !!!
Pratade med Skistar och Sälen idag, bor lite avsides, men det ska nog gå bra ändå... sedan så tänker jag inte leka Superwoman och försöka börja jobba på söndagen direkt, behöver nog fredagen att bara komma hem och hela lördagen att packa upp och packa ner igen... sedan söndag att bo in mig och andas ut ca 2 sekunder iaf. Hoppas de går med på det!
Ja och jag trampade snett imorse när jag sprang, jätte mörkt verkligen, men känner inget iaf. MINA BENHINNOR däremot, ajaj efter maxstyrkan, men tack och bock det var sista gången!!!
Sedan har dethär med julklappar kommit upp, förlåt men jag orkar inte. Vet inte ens om jag kommer komma hem på julafton, så mamma får göra som hon vill... jag och syrrorna ska gå på bio tillsammans eller något, vi ses ju nästa aldrig ändå så.
Tjoho... ska läsa lite mer då, kanske något mer får plats i mitt sprängfyllda huvud.
Och trött är jag, hemskt trött, la mig 9 igår i sängen men nej samtal och somna nog efter 10 ändå... ska inte göra samma sak ikväll.
600timmar tick tack tick tack tick tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0