9 november 2009

Då är det 39 dagar var tills man får åka hem! neeej så jobbigt är det inte alls att vara här nere, känns helt ok och det är givande och roligt också :) Absolut!
En lätt skolvecka framför mig, idag och imorgon testledarutbildning och onsdag vanliga lektioner men roliga och lätta samt träning, torsdag är det temadag IGEN Astronomidag, tror jag ska följa Jenny och Kajsa till Gbg istället. Eller om man stannar och bara tar det lugnt den dagen, är ett billigare altenativ :) hinner träna endel istället.
Sedan fredag ska hela klassen till Varberg, vi ska gå ut och äta tillsammans och sedan på Jims klubb, himla trevligt måste jag säga. Sedan på LÖRDAG så vill Jenny att vi ska åka till Sthlm... allstå jag åkte hit igår, ska kanske till Gbg på torsdag, Varberg på fredag och Sthlm på lördag, ni hör ju själva! kommer bo i bilen!!! så skippar nog Gbg. Och egentligen så känner jag att jag inte alls har råd att åka till Sthlm, för nästa vecka är det begravning så då ska jag till Uppsala. Men Jennys pappa kanske skulle betala bensinen och då har jag verkligen ingen undanflykt längre!!!
Nej, ska ta och träna lite maq och ta en långpromenad sedan lär jag läsa lite och skriva en sammanfattning om praktiken.
Allt är som vanligt här nere iaf, träna, äta, skola, sova, plugga Hela tiden!!!!!! :)
De ska va gött å leva annars kan de kvetta ;)

Veckans horoskop!!!!!!!
Du kanske blir lite låg av hur saker och ting utvecklar sig i början av veckan, men du kommer snabbt över det och kommer rätt snart att må strålande. Några av er mer intensiva Kräftor skiftar inte humör så lätt. Kom ihåg att alla tillstånd passerar, och när de väl har gjort det, är det inte ovanligt att man känner tacksamhet för vad man fått uppleva.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0