33 dagar, 799h, 47940 minuter....

Kvar tills Jag rullar in bilen i Mora igen och utbildningen är klar (så när på slut provet som är förlagt i Januari - vet inte alls hur jag ska få ihop det)
Helgen har gått bra, jag och Jeny åkte till hennes föräldrar i Alingsås i fredags och tittade på idol och åt fruktsallad innan vi la oss och sov. Jag drömde att vi fick lov att ta en omväg förbi mora och då hann vi inte till seminariet i Sthlm så det var lika bra att stanna i Mora hela helgen istället... precis när jag får veta att vi ska stanna så kommer Jenny in i rummet och väcker min :( Jobbigt, visste inte alls vad verkligheten var.
04.30 steg vi upp och 05.15 började vi köra mot Sthlm, jag sov och Jenny körde tills klockan 7.30... sedan körde jag resten till hotellet, som vi virra omkring, tur att vi var där redan kl 10. det börja 11, mamma höll på att bli försenad!!! Intressant dag och vi fick lite smått och gott där.
Jag mamma och Jenny åt lite sallad sedan skulle det köras 45 mil igen, tillbaka till Alingsås och vi bestämde oss för att åka direkt till Falkenberg också... skönare att vakna upp här så har vi hela dagen på oss att träna, vila, plugga osv... SKÖNT tycker jag :)
men det var 130mil på en dag!!!!! pustar ut!
och på torsdag ska jag köra samma sträcka igen plus lite till... mental förberedelse behövs nog!
Nej nu blir det soffan och tv, har inte sett nå tv under veckan- alla repriser går idag. Sedan ska jag plugga och ut och springa en sväng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0