17 november 2009

Insåg idag att det är ganska sjukt fort vad tiden går ändå...
Och jag saknar den där mannen där hemma... alldeles för mycket, och det har jag egentligen inte tid med haha men vad gör man :) försöker fokusera ändå på att göra klart detta på bästa möjliga sätt!
Idag så hade vi en timmes teori sedan körde Toffe kettlebells med oss, skit roligt! Så nu har jag ännu en sak som jag gärna vill lära mig mer av och fortsätta... ska gå ner någon dag nästa vecka om det finns tid och köra ett pass, finns nämligen i grupptränings form nere i Vessigebro. :)
Sedan så körde vi resten av MAQ c & d. Shit explosiva hopp och grejer aja tjoföljt men det mesta ska nog gå bra tror jag :) plymetrisk styrka och för er som inte vet så är det det sista man kör i en periodisering alltså det svåraste och mest krävande. men heller det än bygga mer muskler nu!
Fick lång lunch och jag fick vila en skvätt på den TOPPEN!
Hade mitt första pass med min klient idag också, gick jätte bra och fick verkligen tänka till så det blir bra :) ser fram emot resultaten om 4-5 veckor :)
Nej ansiktsmask och sedan läsa mer till provet nästa tisdag, sedan ska jag slänga mig i soffan och se Betty och andra avenyn - dock själv idag, jenny och kajsa är på middag inne i Falkenberg,  då kommer jag i säng i tid idag (ska försöka iaf)
Imorgon är det kostregistrering, MAQ träning och sedan träning med Agnes på klitterbadet! Morgondagen kommer också gå himla fort, sedan måste jag packa och tvätta för helgen.

Kommentarer
Postat av: linn

vad vissa saker du skriver om låter spännande, håll i uppdatering med allt. du verkar ha fullt upp hela tiden du tjejen, hoppas allt är bra förrutom hemlängtan, snart så!!! keep it up :)

2009-11-26 @ 19:23:33
URL: http://bestbeforerightnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0