11 november

37 dagar kvar... det går åt rätt håll...
Och allt ändras om här nere... var tema dag idag istället. helt värdelöst men jaja... tiden gick :)
Sedan så ska vi äta middag tillsammans imorgon med klassen istället, efter att vi varit på ett 90 minuter spinningpass :) sedan fredag bli då "ledig" så jag och Jenny har hela eftermiddagen och kvällen på oss att ta oss till Alingsås för att sova där. Vi lär försöka vara utvilade så vi kan köra ordentligt till Sthlm på lördag. Hoppas att Sofia har tid att ta en promenad med oss och äta middag innan vi åker från stor staden. Och tack och lov är hela resan betald, annars hade den inte blivit av alls!!!
Körde första maxstyrkepasset idag med Agnes, kändes konstigt... hela jag svaja och så instabilt har jag aldrig känt förut... men det är väl pga förra felställningen, måste se till att inte falla tillbaka bara! Och tyckte inte vi la på så himla mycket ändå men jag känner i ryggen nu redan att träningsvärken är påväg. Så tog en promenad ikväll för att förhoppningsvis transportera bort lite av skiten. Sedan masserade jag Catrin ikväll också :) Fullt upp hela tiden.
Äntligen igår så pratade jag med mamma Mona, var Jätte, för länge sedan... så nu är det bestämt att jag åker direkt efter skolan nästa torsdag och åker tillbaka på söndag :) känns så bra att få komma dit, även fast omständigheterna inte är de roligaste, men känns bra att få ta farväl också. Sedan få leka med lilla goseMoa.
Och på tal om det, måste ta in träningen jag missar nästa fredag redan nu på söndag för nästa vecka har vi träning VARJE dag, skit dålig planering av lärarna!
Nej nu ska jag slänga mig i soffan och titta på Bonden och Greys. Te och lite fil också med banan och massa linfrön :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0