yo whats up?

ändrat lite färger :)
Så gick den dagen också, och jag är trött. om sådär en halvtimme kommer Lina hem, sen är det nog snart sängen och imorgon åker vi till Sthlm, så trevligt. Sofia har gjort en påse till mig som jag vet kommer innehålla en brun skinnjacka - Hon är galen, galet snäll!!! och lite annat smått och gott i klädväg! Får göra en likadan till henne sen när jag städar mina klädgaderober! Sedan blir det nog sushi, gott gott och imorgon kväll ska jag laga flygande jacob till Jonte, hans tjej och Lina och mig. Mys.
Fick ett oväntat trevligt samtal av en gammal bästa vän från högstadiet... trevligt med gamla bekanta som hör av sig.
Annars har jag gått en lång promenad, varit på IKEA, tessan du ska få en väldigt försenad födelsedagspresent av mig och Pernilla nu... när kommer du hem nästa gång??
Vad mer...

Saknar Adde, en dag som denna när alla har sitt och man blir "själv" i några timmar så hinner man tänka efter så mycket, det är så otroligt länge sedan man fick prata, kramar och höra dig nu. Hur sjukt är det, och varför? Antar endel frågor kommer alltid finnas där och aldrig besvaras...

Jag saknar dig Andreas


Kommentarer
Postat av: theres

Kommer hem på lördag ;)

2009-05-05 @ 11:50:01
URL: http://theresakesson.blogg.se/
Postat av: Elin

Härligt =)

2009-05-05 @ 11:58:03
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0