this road is anything but simple

Wiho, en till dag, jag vaknade toksent, sover och sover... men ledig som jag är kanske det är ok att sova ikapp lite :) Idag har jag tränat med pernilla, fixat resten av altan, tränat powerplate och sedan fixat ansökan till PT utbildningen som ska skickas imorogn! Ser nu på Gossip girl avsnitten jag inte tagit hem som syrran har, tror det är 4 st... men det är lugnt - vila är bra efter maten. Som för övrigt var väldigt god, jag gjorde en curry gryta med bara massa massa grönsaker och bulgur till, mums.
Nu är det ingefära te som jag verkligen missbrukar, och nån bit choklad.

Imorgon åker jag och syster till Borlänge, vi ska kanske hämta en häst, en 3 åring, spännande :) se om vi hinner shoppa något också för vi måste vara hemma till 1 tiden för då kommer sotaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0