the weekend

Fredag slutade ute i Venjan tillsammans med jonas, var massa folk där ute och lite karatefylla men trevligt mycket trevligt sällskap! och trevligt väder! Kom hem ungefär samtidigt som alla andra gick upp för att åka mot Göteborg så klockan 3 var alla djuren överlämnade till mig, en väldigt ledsen valp som grät när syster åkte.

Lördag, Katta kom på besök, fixade grillat och stor sallad, mycket gott och vi bestämde oss för att stanna i vika och göra det vi gör bäst, Prata :) Vi hyrde film, åkte med hundarna till Ryssa för att kolla till hästen och tog en promenad ner till vattnet och satt på stranden medans hundarna lekte av sig! Mycket trevligt...
idag vaknade vi sent, frulle och sedan skjusade jag Katta till bussen. Tog mig en sväng med lillvovven till Niklas - mycket soltimmar det har varit idag, mycket trevligt och nu sover lillen tungt, han har verkligen haft fullt upp hela helgen.
Så nu blir det soffa tid tills resten kommer hem ikväll, hoppas de inte kommer för sent - jag vill hinna med lite träning ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0