The man who views the world at 50 the same as he did at 20 has wasted 30 years of his life

I morse så gav jag inte upp, jag gick upp vid 8a, det var kämpigt men när man väl är uppe och går så är det lugnt, skönt att slippa det där slumriga dryga som gör en så trög när man sover mer än vad men egentligen behöver... så här gick det till - jag hade såklart satt larm, men det har ju verkligen inte funkat den senaste tiden så bad mamma att ringa och inte ge upp förrän jag satt upp och hade fötterna på golvet, sedan ringde hon upp igen efter ca 10 minuter så jag inte somnat om ändå. DET GICK! Så tog en morgonpromenad med hunden på ca en timme och sedan frukost på det som smakar så gott när man rört på sig lite innan. Sedan kom mor hem och skulle ha träningshjälp - första gången upp för gesundaberget iår! Syster och båda hundarna var med - de kämpade på allihopa förutom jag och lillvovven som fick peppa de andra för att de skulle ta sig hela vägen upp! Satt rep runt mamma sista biten och bokstavligen Drog upp henne. hahaha kul var det och hon klarade det! Sedan har jag och syster satt hagen hela dagen, gav upp när regnet kom vid halv 7 annars hade vi nog gjort klart det. Avslutar dagen med lite betty och house. sedan kanske ett eller 2 kapitel i boken...

Imorgon ska hagen göras klar, möte på campingen, sätta upp partytältet så mamma kan göra iordning båten, den ska i sjön till helgen, motionera och rensa kring blommorna OCH såklart ta mig upp klockan 8 imorgon med! Full dag! Hoppas det blir bra väder.

I wonder what you are doing, are you ok? do you miss us as much as we miss you... and why ? Love you


Kommentarer
Postat av: sandra

åh.. känns så jobbigt idag.. va stark du också! ja det ska jag väl vara, vadårå? :)

2009-05-26 @ 22:24:48
URL: http://sv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0