RIP Carro... hmm

Nu är det så att jag känner inte Carro egentligen, hon var på besök i Sälen när jag först kom dit i Februari hos Andres... men vi pratade endel och hon var väldigt deprimerad och nedstämd, sorgsen och vilsen... hon verkar ha tagit livet av sig i början av april, så nu blir jag sådär nollställd igen, Varför? och arg på henne för hon ställler till det och dessutom har hon en dotter?! Hoppas iaf att hon har det bättre där hon är nu.... vila i frid.

Sedan hittade jag ett kvitto, jag har tydligen växlat in ALLA mina dollar i förra sommarn, Har INGET minne alls av det. Men så är det, kan ju sluta leta nu iaf.

Idag har jag och alla andra också för den delen städat här hemma, det börjar se bra ut nu :) 
Snart ska jag laga mat, ska börja äta vegitariskt på vardagarna nu, himmelskt gott.

Trevlig helg alla... det kommer vara full rulle här kan jag lova.
Ikväll är det dessutom fest här?! Hur det nu ska gå... jag kommer somna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0