"Quem di diligunt adolescens moritur"

Den gudarna älskar dör ung...

Vilken helg - tog inga kort :/ Dumt!!! Måste ta och köpa min Canon 450D som jag så länge nu velat ha.

I helgen så har jag gjort en hel del måste jag säga. Målat hus med Tessan, tränat, maskerad i Orsa och var inne på både BP och Wasa, DET är inte ofta, var trevligt eftersom det var väldigt bra sällskap och igår vaknade jag med träningsvärk i käken, shit vad jag har skrattat!!! Blev en väldigt sen kväll kom hem vid 3 snåret och direkt i säng.
Var uppe vid 10 igår, lördag och in till Mora och handlade åt mamma... sedan var det niklas tur - han fyller 24 år idag! Vi firade honom med grillning och lekar och bus vid en slogbod i skogen med massa musik, jag var orolig att med den fyllan och alla de sakerna att vi inte skulle ta oss hem igen, men det gjorde vi och tidigt dessutom. Innan 12 så hade alla dragit hem eller somnat, alla var helt färdiga. . . inte så konstigt med den väldigt trevliga solen och värmen som har varit hela helgen. Och det är bäst jag passar på nu för imorgon så blir förhoppningsvis min tatuering Klar. jag har inte fått någon design på mailen men antar att den har han gjort ändå?! Iaf om det inte är så så tar jag det efter sommaren istället!!
... jag är helt slut, började den här dagen med att klippa gräset med en väldigt stark sol så nu har jag bränt mig på axlarna och sedan lagat mat och städat på det. Samt tog en tur på inlinesen... sen var dagen slut! Hela kvällen ska jag ta det lugnt nu i soffan.

Trevlig mors dag alla mammor!

Tog denna bild med min telefon som inte heller är bästa kvaliten men bättre än inget ;)

Jag sitter på en sten i denna å, ser ut som en bäck men det är inte det. Doppar fötterna i det sköna vattnet och bara njöt :) Inte helt fel alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0