my day

morgonpass på inlines, frukost...
klippte ner rosenbuskarna runt altan så jag kunde komma åt ordentligt. Sedan tvättade av altanen med högtryckstvätten... tvättat 3 maskiner kläder alltså... städade ur bilen invändigt. Målade det röda som går runt själva altan och runt trappen, men så spillde jag så mycket och målade trappen röd också MED FALURÖDFÄRG - inte så Jvla smart direkt. så antingen så måste jag tvätta bort färgen eller så lägger vi något i trappen som folk kan gå på, tur att det bara är altan och inte vanliga ingången. ja, så nu slutar jag för dagen, ska duscha, SÅ skönt. :)
Imorgon är det golvet och staketet på altan. det kommer ta en jäkla tid, men fint kommer det bli!

Jag har gjort en 8 timmars "jobb" dag idag! Wiho...
Ska kolla vad grabbarna grus gör idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0