jag har lagt mina drömmar för din fot; gå lätt, ty du går på mina drömmar

Dax att sova, jag bloggar mycket nu igen.
Glömde säga att jag sprang på Tessan idag på hotellet, mycket trevligt. Hoppas vi får tid att umgås igen och hitta på massa bus.
Syster säger att hon ska få upp mig imorgon innan klockan 7, haha vi får ju se hur det går med den saken.

Nu ska jag lägga mig och läsa tills jag somnar, hunden ligger redan i sängen och kommer säkert börja snarka innan jag börjar slumra bort... godnatt.

Jag saknar Sälen, snön och åka skidor, jag saknar Uppsala och mina vänner och familj där, jag saknar Adde - min fina ängel, jag saknar han massor! Hur går ordspråket, "sörj inte det du saknar utan glädjs åt det du har"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0