jag är kass

Hjälpte Jonas att flytta hela dagen igår... efter allt var avlastat åkte vi och drog en pizza, eller kebabrulle för min del. Matkoma och seg som satan.... men vi jobbade vidare och runt 6 blev det en shoppingtur på Ica maxi som var spännande...
sedan samlades vi i jonas nya lya på kvällen för robinsson och eurovision finalen. Grattis Norge- vilket också jag tycker var den bästa låten! Hade en drygt jäkla hicka som kom och gick hela dagen, sedan när jag kröp ner och skulle sova kom den igen, och när jag vaknade imorse så var den där också! Men nu är den över iaf....
Idag är ingen bra dag, jag vaknade super trött klockan 12, tog en långpromenad för att kanske få någon slags energi och kanske få bort huvudvärken, men det gick verkligen inte - jag är helt förstörd. Enda sättet att slippa känna som att någon slår en hammare i huvudet på mig är att ligga ner och vara still... absolut inte prata något! Suck. men snart är dagen över och jag ska gå och lägga mig tidigt och vakna frisk imorgon! That's the plan.

Börjat läsa boken 14 år till salu - hemsk bok, jag har aldrig läst en så Ärlig bok och det är verkligen jobbigt att läsa, jag blir illamående.

shit vad mitt huvud bultar, musklerna gör inte som jag vill och är sjukt trött... Sjuk?! kanske lite men det är borta imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0