How do I live for the moment, when I always wanna be else where?

ojsan så trött..
alla är så gulliga, fick som sagt ett halsband av lina som verkligen är SÅ fint och passar mig perfekt. Sedan idag hann jag åka förbi familjen i Alunda och fick en massage groda som vibrerar (ja det där lät ju bra) till Vanlig massage... nej gud ja ni förstår, den kommer användas iaf :) och så sa sandra att de också hade något till mig, jag blir så glad.
Valborg blev perfekt, vi gjorde det vi ville och njöt av trevliga människor och bra väder.
Idag så har jag varit med och firat Henke 2 gånger... massa tårta :S
sprang en långvända och solat endel... spelat kubb och nu sitter jag på golvet med datorn i knät.
Hoppas det blir sängen snart för jag är trött...
jag har anmält mig till karriärsdag på SATS, spännande - vill så gärna jobba där :)
Vad mer har hänt - ja Sälen Sofia var med oss igår här i Uppsala... har säkert hänt massor som jag kan skriva men ja, jag är trött.

"var vid din grav, att stå där känns alltid så underligt och fel i magen... du saknas så, guldklimpen. hade gjort vad som helst för att få ha dig här. du saknas och du är alltid med mig. Älskar dig Andreas"

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha nej de gör man 1a maj också :)

aldrig hört talas om "maj maj måne..."??

2009-05-02 @ 10:24:25
URL: http://densistablodsdroppen.blogg.se/
Postat av: sandra

haha oj stackare! tack själv för idag :)

2009-05-03 @ 03:08:16
URL: http://sview

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0