I know where I'm going and I know the truth, and I don't have to be what you want me to be. I'm free to be what I want.

Jag tycker om muhammed Ali, han sa mycket bra saker...

Idag, nja inte mycket bättre... men kanske lite, jag har feber iaf, that's for sure! Såg säsongs- och sista, det väldigt mycket sista avsnittet av one tree hill idag :/ lite sorligt. men men... finns några säsonger som man kan se om och om igen! Säsongsavslutning av gossip girl såg jag också men den kommer  nog igen i höst?! (ingen aning)

Har varit själv hemma sedan 4 tiden, ganska skönt, tog mig en lång promenad utan hund, kändes som folk tittade på mig, men fick lite energi och jag brukar vara duktig på att "träna" bort allt som kommer i min väg. Fick samtal av min Katta idag också, så trevligt, hon kommer nog på lördag - om hon inte måste jobba vill säga.

Andreas Love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0