every day is a new start

Hann med allt förutom en rejäl tränings timme... men hann med morgonpromenad, hagen, mammas blommor, handla mat, möte på campingen - där jag för övrigt börjar den 11 juni!! sedan laga mat och en 45minuter till promenad med hunden och hjälpte syster med hästen. Avsluta dagen med ett trevligt avsnitt av Grey's
Imorgon ska jag träna, morgon promenad frulle sedan en bra tur på cykel eller inlines, ska in till Mora och färga håret på Tessan funderar på om jag ska ta cykeln in då till klockan 2 :) det blir en 1,5 mils tur, sedan till garaget och åka med mamma hem efter jobbet. Kan vara en ide! Ska hjälpa Tessan med huset på fredag också, måla hus! Ingen ska säga att jag är lat på mina lediga dagar :) Ska hjälpa syster att löshoppa hästen imorgon också...
Jag blir himla pigg av att gå upp ordentligt på morgonen, hela dagen blir så mycket bättre. Så imon ska jag upp igen klockan 8 med en gång! :)

Kommentarer
Postat av: sandra

usch fy vad hemskt! :( det är jan stenmarks bilder som är ironi men usch

2009-05-28 @ 16:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0