♪♫•*¨*•.¸¸ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ¸¸.•*¨*•♫♪

Ligger fortfarande i sängen, det är så skönt att vara LEDIG och tagga ner... det regnar ute också, jätte mys och jag ligger i min säng med datorn och Lina i soffan med sin och kollar på Så ska det låta :) vi är en aning nördiga!
Min vecka just nu ser ut att bli en lugn måndag, tänkte kanske fara till Ikea, nån som vill följa? Sedan imorgon blir det Stlm och shopping med Lina och Sofia, Alexandra är hemma från Norge nu också så vi ska möta upp henne med, synd bara att min Katta inte är hemkommen än då, senare ska jag och Lina laga middag åt Jonte som fyller år, vi ska börja redan idag med en kladdkaka som ska stå länge för att bli riktigt jäklans God :) . Sedan onsdag ska jag stötta lillebror som ska spela skol dm innebandy och sedan middag och färga håret på frida i Alunda. Torsdag är det hemfärd som gäller någon gång under dagen. Fredag städa som en galning och börja fixa för lördagen som blir fest... söndag börjar mitt nya ledig liv, massa träning, hjälpa mor med huset och gården, ska göra massa på hemmaplan för att ha något att göra hela dagarna!! Kommer bli fint hemma :)

Nu ska jag gå till ICA och köpa lite grejs så jag och Lina kan laga en toppen lunch.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0