en trip och så var det en häst hemma

Ja, det blev en ny häst för syrran, en oinriden 3 åring, det vill säga den går inte att rida på än :/ attans, men han är fin och står lugnt och stilla ute i hagen så om man kollar ut står det en stilig brun herre där! Det är trevligt.
Varit sjukt trött idag, suttit i en bil, väntat på veterinär undersökningen som tog 2 timmar, sedan har jag suttit i bilen ännu mera. Väl hemma lagade jag chili-con-carne(stavnings känns helt fel) som blev väldigt Väldigt god.
Tog en promenad med hunden och sen nu har jag piggnat till men kan inte göra något för syrran åker iväg och lämnar mig med alla djuren - valpen kan inte lämnas själv, ha lite koll på nya hästen- jada jada

Kommer sitta framför tvn tills någon kommer hem och tar över, eller ute i solen och läsa en bok - blir nog sist nämda :)




Kommentarer
Postat av: iana

Funderar på Slim and tone, gillar deras 30 minuters program...

Är inte så mkt för "stånk och stön" gym och fattar inte det där med fria vikter och sånt ;)

ha ha!!

2009-05-15 @ 11:29:04
URL: http://snostjerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0