don't just let go... fight!

Ja, så var man här igen...
Firat och Firat men nu är det slut. och sommaren kan börja för min del.

Fick ett konstigt och jobbigt samtal inatt som förstörde hela natten, vad ska man göra?! kan jag hjälpa?!
Sedan mer strul, och jag bara lyssnar, jag vet inte vad jag ska säga eller göra, för jag vet inte vad som är rätt... och tycka är nog inte anledningen till varrför jag får reda på saker heller!!!
Åt inte mycket middag men min mage har gett upp igen, med alla fester och bjudningar och hit och dit så har väl kanske inte maten varit så stabil och nu är det STOPP, jag vill inte ens ha nån mat... men ja bara att trycka i sig ändå.
Ska ta mig en tur på min cykel tänkte jag, cykla till Berget och se hur mycket snö det är kvar... man kanske redan nu kan börja springa upp där...gud så skönt.

Imorgon ska jag ta tag i chefen och se när det är dax för jobb... och min bil ska städas ur på morgonen tänkte jag för den ska göras fin och säljas så fort som möjligt.

Nej ett avsnitt till av one tree hill, som för övrigt nog är den bästa serien som finns... snälla mage - ge dig. eller det kanske är jag som ska ge mig egentligen?!

UPPDATERING!
Tog mig till och upp för gesundaberget, ångrade väl framme att jag inte tog med mig andra skor också... för lite dumt att ge sig ut i terräng med cykelskorna, såg fint ut iaf, man kan om man vill tag sig hela vägen upp utan snö och kladd! :) Har grymt skönt att cykla igen och skorna var också väldigt bra, bra inköp. Nu ska jag hoppa i säng, fryser och är en aning trött måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0