det är svårt att leva. man måste ta risker, följa vissa vägar och överge andra.

Vilken underbar dag med Lina och Sofia.
Vi tog oss upp vid halv 8 snåret och gjorde oss frukost och iordning för en shopping dag i Sthlm med Sofia. Klockan strax före 10 rullade vi in på stationen i storstaden och direkt satte vi igång. Lite typiskt att jag kom hem med en Gina påse, hm, monkl, veromoda och presentpåse från Sofia, dessa affärer finns ju i alla städer i Sverige numera! haha, men är supernöjd ändå med mina 3 toppar, en väska, ett par chinos och 2 sjalar. Sedan åt vi en toppen sallad på Cafe 60 som jag verkligen kan rekommendera, ligger på Sveavägen!

Vi tog pendeln till gud vet var och blev upphämtade av Jonte och hans tjej, efter lite Bus körning till Uppsala så hämtade vi en kladdkaka som stod klar som present till honom hemma i kylskåpet.... vidare till Ica och inhandlade middag och hem till Jonte där jag lagade flygande jacob till gänget - mycket bra blev den och uppskattad. Mys kväll som avslutades med lite 8-bitars mario spel.

Imorgon är det springa ner på stan här och hämta ut saker åt herr Henke... sedan dra iväg till Allians och stötta lillebror så han följer med ut och äter middag sedan.

God natt mina skatter, det har varit en lång dag.

även en klocka som stannat visar rätt 2 gånger om dagen


Kommentarer
Postat av: tina

så fin bloggen blivit med nya färger jessica, var ett tag sen jag va in nu.. hoppas du mår bra iaf! kramar i massor :-)

2009-05-06 @ 18:46:53
URL: http://tinaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0