Dagens :)

Igår så sa min söta syster följande, "jag kommer nog ångra att jag säger det här, men jag måste motionera" och så kollar hon på mig och vill alltså följa med mig på mina grejer, eller halvera allt jag göra. Så imorse hade jag en syster med mig ut på inlinesen, spännande och efter ca 800m så ser jag att hon bara ställer sig på inlinsen... och jag säger, fortsätt att skejta för ja... det blir lätt mycket skak annars i benen och då gör det ont, gissa vad jag får för svar "ja men man måste väl få vila också" Jippi.... vi tog och hem åkte kanske 5-6km iaf!! Roligast var när hon skulle stanna! Rätt in i båten åkte hon! hahaha

sedan blev det frulle på det och börja arbeta på staketet runt altanen, blev väldigt fint... 3 regn skurar kom det men jag jobbade på, de höll max på i 3-4 minuter så gjorde inte så mycket. Mina grannars stod och sa till mig när det regnade som mest och jag bara fortsatte måla att "man ska inte måla när det regnar" ?!?!?! måste sätt himla dumt ut när jag stod där som om inget hade hänt. Funderar nu starkt på om jag ska ta mig ann golvet också på en gång eller om jag ska in till mora och köra powerplate - kanske tar det imorgon istället.
Nu har jag vickt all min tvätt iaf och lagt undan den OCH dammsugit golvet - så what to do now?
Ska tvinga alla i huset att slänga saker! Det är spännande varje gång! Finns så mycket skit i detta hus! :)

Åh jag vet, måste ta hem säsongsavslutningen på One tree hill...

"Adde är det bästa, den bästa och jag saknar dig min skatt"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0