Peace and out

helgen är över hade en väldigt bra dag med Katta i borlänge i fredags... såg Timbuktu (stavas de så?) Winnerbäck, Ulf Lundell, Atmosphere och ett till band som var as bra... Gogol Bordello från USA, väldigt fartfyllt och skit kul! stilen är zigenarpunk, haha... de har en känd låt som heter Start wearing purple. Men bäst var lätt Timbuktu, vilken show!
Dagen var lång varm och tok bra. Förutom en liten fågel som viskade i mitt öra att mina såkallade syster gick omkring och sa att hon hatar mig, kul!! jag okar verkligen inte bry mig längre.... vet att hon inte hatar mig men hur som helst så skulle jag aldrig säga att jag hatar mina systrar till människor hit och dit. . .

Lördagen blev lite tung och värmen gjorde inte det hela bättre, med lite sömn i kroppen så tycker jag faktiskt att 12timmars passet gick helt ok, och idag var jag utvilad och cyklade fram och tillbaka till jobbet. Men nu är helgen slut och jag har 3 dagar ledigt framför mig. Imorgon ska jag uppför berget tänkte jag och sola såklart, sedan ska jag kolla på en kompis rygg som blivit lite sne och sådär - hoppas jag kan hjälpa till!
sedan tisdag blir det borlänge och lite shopping. onsdag now plans. skönt. Jo jag vill ha i båten också. Så jag kan lägga mig i den och sola ute på siljan.

Nej sovdax... Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0