tankar om allt

Trodde det lilla problemet vi hade på jobbet inte längre var ett problem tills jag precis fick ett samtal från en kollega...  mej rinner det av men verkar vara jobbigt för de andra, undra hur det här ska sluta, känns som att jag ska gå in emellan snart och se till att det inte blir större än vad det redan är.
Idag så vaknade jag vid 9 tiden och små sov fram till halv 11 ungefär, tvättat lite och plockat undan. Ska väl duscha och ta det lugnt, hade tänkt tränat en massa idag men blir nog bara några långa promenader. kommer bli så mycket cykling och spring de närmaste dagarna ändå. Lite smått att äta och en film, men tvätten ska hängas först.
Ladda för 6 jobbar dagar på rad.

Mycket tankar, inte den starkaste sidan av mig som finns idag, känner mig svag och lite nere. . . saknar andreas. alldeles för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0