same story, same end... I want to re-write

Sådär, NU sitter jag hemma igen!
Åkte som sagt efter om och men till Uppsala i torsdags, mötte upp Lina och Henke en snabbis och iväg med min cykel på service och middag fick bli Max! Total hamburgare koma så drog jag upp till Emely och Patrik där det var film, 3 timmar lång film, bra men för Lång, damp varning på mig som vanligt. Tog sovmorgon och fick sova ut... tog med min lillasyster frida och åkte till Alunda, myste med familjen hela dagen, avslutade dagen med 2 filmer tillsammans och godis, moa balla ur... sockerkick. Körde hem Sandra och sedan åkte jag och Mona för att hämta dennis!
Somna direkt och blev väckt runt 10 snåret av Mona, vi sjöng för dennis och åt frulle tillsammans, sedan duscha, fixa, städa, osv... alla kom och vi firade dennis, mycket trevligt dag!
Jag drog ganska tidigt och hämtade min cykel och sedan mot Mora igen!
Hann bara in och lämna mina saker sedan till Mats, Niklas, Pontan, Skuggan och Jesper, förfest och sedan WASA! som faktiskt igen var riktigt trevligt. timmarna drog iväg och jag var hemma kanske 6 på morgonen, inte så bra planerat direkt men jag hade noll koll på tiden. Fast shit vilken natt, jag skuggan och mats, hahaha
Vaknade halv 2 dag, med ångest, upp och fixade rummet som var kaos och räkningarna som låg på bordet och ropade på mig, insåg att jag höll på att krypa ur mitt skin och drog in till grabbarna, kebab, skruva bil, film, eldning ja... dagen bara gick som vanligt på söndagar.
Tur att jag är ledig imorgon ska fixa med allt möjligt, har en lång lista... sedan lär jag ge mats massage, lär ställa upp när han har så ont.
Ja ni... dax att sova, jag kommer sova gott gott inatt.
sedan drar de igång, jobb igen och hoppas det har gått bra för tjejerna medans jag varit borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0