rock'n roll

Jaha, så sitter jag själv i soffan, Lina och Dennis kom i Måndags, middag tillsammans med de och morbror och hans fru, jag var ganska stressade, hann inte med allt men ja, vad gör man?!
Vi har hunnit med massor, åkt båt, middagar, sollerön och fest, campingen och trubadur, shopping, promenader, förfest hos niklas, stranden, orsa yran osv... mycket trevligt, men nu är jag trött, egen tid och andas - jag ska snart ta en promenad och mamma gör tacos idag. . .
Ledig idag också och imorgon så ska nog hinna samla mig innan det är dax för en massa jobb dagar igen.
Solen har varit med oss alla dagar också även om det kommit några skurar då och då.
Så var man 23 år då. äsch kommer säkert fortsätta säga 22 ett tag till, hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0