jag jobbar och jag jobbar

det blir mycket av det hela hela tiden, idag och imorgon är jag ledig sedan kör jag 6 dagar PANG på och sedan kommer lina och dennis äntligen!

Helgen var kul, lite trubadur på jobbet såklart i fredags och hem direkt och upp för jobb på lördag dag.... cyklat som en galning i helgen! Igår så efter jag duschat och lagt vinet på kylning så åkte jag mot mora och förfest sedan Wasa(som var bra), fest hemma hos feffe där Nicke, mats ja c/o var. Men som sagt jag skulle ju till Martin så drog dit, kul att träffa andra grabbarna som jag nu för tiden inte ser allt för ofta. Vinet var gott, kallt och mycket mycket bra kväll på wasa med hanna och kvällen slutade hemma hos Mats. den historien är lång, ni vet somna halv 5. sov mellan mats och jacob... kaos, kul, massa skratt, helt helt galet! Vaknade och mats skulle jobb, jonas fick hämta, vi tog en Lång frukost - 2 timmar snackade vi men det var väldigt trevligt. niklas vaknade till liv, ut och gjorde massa, pizza, film - psyko och självklart får jag tvångstankar... Har inte nämt att jag varit bakis och så trött idag. Ut på turne igen och hit och dit, byta bandage på niklas, lyfta grävmaskiner, handlat mat/lagat mat, städat... ja vilken dag.  Imorgon blir det träning och bra mat....

Just nu saknar jag att inte ha ett eget hem, jag tycker det är jobbigt att inte kunna dra till en egen lägenhet och ja ta det lugnt liksom och göra som "jag" vill... fast det jag verkligen verkligen vill just nu är att sova! Godnatt - väldigt bra helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0