alla har en historia, ett förflutet och vissa av oss har en framtid

det är jobbigt att det inte tar slut, utan händer hela tiden. Ännu en ung människas liv har tagits. lilla rikard, bara 19år precis som min minsta lillasyster och som hon gått i samma klass som, jävligt jobbig unge och bil/motor tokig, bilar, moppar osv... han körde alltid för fort förbi oss... hans bil slog runt förra lördagen, läkarna kollade honom, men gjorde inte en ordentlig undersökning utan skickade hem han, 5 dagar senare dog han hemma av en inre blödning. varför? varför gör inte läkarna sitt jobb?!

jag går fortfarand omkring och tänker på andreas, framtiden och ett eget ställe just nu, jag vill verkligen ha ett eget ställe just nu... men som sagt rätt som det är så vill jag något annat igen, resa, jobba säsonger, plugga ?! jag vet inte mycket än fram till augusti just nu, lite upprörande ibland och stressar mig men samtidigt så är det frihet. Kluven.

6 dagars jobb framför mig...
Nu ska jag sova. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0