verklighet som inte är så verklig

 7 timmars bilresa, stannade inte förrän i Sälen för då var jag skapligt hungrig och ganska jätte trött dessutom.
Så nu sitter jag hemma hos päronen i Mora igen, ska sova i Min säng, vilket verkligen är underskattat och väldigt efterlängtat. Imorgon blir en fartfylld dag säkert, massa saker att fixa som vanligt, och massa tvätt.
Ska til hotellet och köra powerplate, saknat det vill jag lova och lång lång promenad med hunden som blev super glad när han såg mig, och tro mig jag var minst lika glad att se det där busiga trynet :)

Borta bra men hemma bäst. Godnatt
Jag vill dansa, tro om man ska gå ut imorgon?

Tro om alla ni andra också har konstiga tankar och vänder och vrider på alla små saker...  Vaknar upp rätt som det är för att man har återigen börjat dagdrömma om att man vaknat upp ur mardrömmen men inser att det var ingen dröm...
undra när jag ska sluta vänta på att du ska stå där framför mig igen eller ringa. vet att det inte kan hända egentligen, men jag drömmer mig bort gång på gång och endel av mig vill fortfarande inte att det ska vara sant. saknas


Otta 2009



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0