tusen små bitar, min vän Leonard


Dessa 2 böcker av James Frey kan jag starkt rekommendera, de hör ihop läs båda!! Jag läste ut sista boken ikväll... jag grät mig igenom de sista 50 sidorna... smärtan och sorgen och längtan och allt han skriver om vet jag så väl hur den känns... och jag vet hur det är när man står där sen och bara MÅSTE göra "det", fast det verkar dumt, ingen förstår och alla säger emot - men man bara måste - det är sånt som gör att man tar sig igenom sorgen, att man kan sedan ta tag i det som man "Måste" sen... kommer ihåg folk som sa till mig "men jessica nu överdriver du eller nej sådär kan du inte göra eller tänker du verkligen klart nu?!" - men vad det än var så gjorde jag det och det var viktigt för mig att vara och göra dessa saker. Tänkt mycket på Andreas idag, endel dagar är sånna. och visst varje dag är tankarna hos honom, om allt som varit och vad som kanske skulle kunna ha varit. om tiden som varit sedan olyckan - man saknar honom så otroligt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0