true friendship is one soul that lives in two bodies

Ja, helgen är över och glad för det är jag, är så himla trött nu, skratta eller gråta stadiet igen och jag skrattar massor, skrattade mig igenom den sista behandlingen och hela kvällen... men nu är helgen över! tack
och jag vet inte mycket om morgondagen alls, jag ska sova och träna sen får vi se vad som bjuds på hotellet - städning skulle jag tro, suprice!

Även fast jag har massa att göra, och har inte ens tid att känna efter hur trött jag är så kan tankarna flyga iväg under en behandligen, hände i varje behandling idag... man står där och är fokuserad och så kommer dagdrömmarna och tankarna... sedan vaknar man upp och SHIT vad håller jag på med och var är jag och hur lång tid är det kvar??? det närmar sig för varje dag, hur ska dethär gå?!
Det finns en sak som aldrig utelämnas, känslan av att vi verkligen var ett - andreas orolighet att jag skulle försvinna, inte finnas där för han längre och jag lovade att aldrig Aldrig lämna. och det gör jag verkligen inte heller.
minns första gången du sa jag älskar dig och andra och tredje och.... Adde är bäst . älskade vännen min och snälla förstå... vän vänner, vi var vänner. Riktiga vänner är få och dessa står nära ens hjärta och utan dem är man inte hel - man låter dem aldrig gå,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0