Trees have fallen

Hemma i min säng, lördag idag och jag har vilat mycket idag. varit duktig. Kan hända att jag har lite feber... men det är inga höga grader alls. Idag har jag packat klart, ska bara slänga ner ni vet alla saker man använder varje dag som jag helt enkelt får packa imorgon kväll... sedan har jag lagat mat till alla. Måste gå ut med hunden snart, tar lite korta promenader, min fot vill inte alls men lite belastning ska den ha tydligen.
Sedan ska jag och massera en kompis ikväll... bara en lite stund, bra pengar. Behövs..
Sedan blev det klart med Fjällspa i Sälen idag, ligger i Högfjällshotellet - vilket kan bli himla kul. Så där ska jag vara hela mars... så nu är det bara februari som jag väntar på svar helt 100 från Sats, trodde de skulle höra av sig igår eller idag men har inte gjort det alls. Typiskt att de ska byta chef just nu.

Det är lite svårt att förstå att det är Januari igen, för exakt ett år sedan, jobbade jag min sista kväll på tomteland och var helt till mig att jag skulle få åka ner till Adde den 4e. Saknar honom så mycket och fattar inte att han kommer aldrig vara här igen, aldrig stå framför mig, ringa eller någonting. I minnet och drömmarna kan jag se han. Så sjukt orättvist. Saknar honom så himla mycket. Jag vill så gärna se han igen... love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0