through heaven and hell

Kommer ju passade att ha ont i hälen och även om det är en bursa(slemsäck) som blivit irriterad eller hälseneinflammation så är det samma sak som gäller = VILA och inflammationshämnande saker som ipren och zon kräm. Jippi - kom precis lägligt. Men har några dagar på mig, jag ska till Norge på måndag! Så är det bara!!!!!

Jag har inte hört något från Sats i Sälen än, kanske imorgon... får försöka ringa dit igen.  Hade velat komma upp idag men snart blir det mörkt och det är jobbigt.
För övrigt så lämnade jag in kameran, hoppas de ger mig en ny nu! orkar inte med allt strul kring den där kameran.

no doubt - mitt motto idag. sängliggandes och försöker hålla humöret uppe!

Kommentarer
Postat av: linn

nej de kändes bara som att så mycket släppte även fast allt finns kvar! de va nog riktigt behövligt. låter som att du hade en rätt lyckad nyårsafton. hoppas-hoppas du får det bra i norge! kramar gott nytt år

2009-01-03 @ 16:45:20
URL: http://linnandersson.blogg.se/
Postat av: Stefan W

Hej! Svara gärna på min fråga i bloggen om vad du brukar göra när du har riktigt tråkigt för att inte dö av tristess? Och dela gärna med dig av dina konstiga vanor i inlägget under! :)

2009-01-03 @ 16:47:21
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0