sorry is like my second name

sådär frukost nr 2 avklarade de va gott. Jag tar en drink - frukost nr 1 innan löparturen/promenaden/cyklingen varje morgon, men sedan framåt 11 tiden då är behövs det påfyllning, och brödet här på hotellet och en stor kopp te sitter fint då.

Jag kan inte sova om kvällarna, igår var jag hemskt trött och det kändes som jag skulle somna vid matbordet. Blev bjuden av mina tyska kollegor på lax, men sedan när man väl krypit ner i sängen så Nej går inte att sova. Försöker att inte tänka för mycket men det är en tornado som drar fram innanför pannbenet på mig....
Ilandspromblemet avklarat! det blev inge socker på hela dagen, ingen marmelad på mackorna eller efterrätt eller torkad frukt som jag har tillgång till hela dagarna här, svårt att motstå men det gick bra, självdiciplinen är det inge fel på alls.:) men det är lätt för mig eftersom jag aldrig har socker i teet eller drick läsk,/juice överhuvudtaget... finns inte i min värld.


Jag ifrågasatt en tjej som tävlar fitness, Lina J hon som jag har länkat till om varför de äter Light av alla mjölkbaserade produkter fast samtidigt vill äta naturligt. Och det är för att slippa mjölkfettet som inte är hälsosamt.. så de äter light av alla mjölkprodukter så länge det inte finns tillsattsämen... hmm... det var en självklarhet för idrottare att välja bort mjölkfettet.
hmmm.... borde jag kanske börja göra drinkarna på minimölk ändå? det finns i ekologiskt och ja... hmm, jag blir förvirrad alla säger olika  Men fick jag välja så skulle jag börja äta sojabaserade produkter istället... för tror inte vi behöver mjölk, men det är himla gott :)

Nu börjar jag jobba! Idag ska vi lära den dryga terapeuten inpackning, önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0