somehow things always happen for a reason even if you can't see it right away

Ligger i sängen, såg lite på körslaget från igår... nu är det en ungdomsfilm som heter Jump in?!! om en kille som hoppar hopp rep , Jippi!!!!
Det är 22 grader MINUS ute just nu, jag gick till förrådet tidigare idag för att hämta mina skidor som ska med till Norge - höll på att förfrysa totalt. Det är äckligt kallt ute verkligen. Jag tycker om motorvärmare :)
Min häl börjar bli bättre, lite öm och stel och så men bättre iaf, I see the light!
Jag är färdig packad för Norge nu och det slog mig idag när jag kollade hur man ska åka till praktikplatsen i Norge att jag kommer åka via Sälen, så lika bra att jag kikar in på SATS imorgon och kollar läget. Perfekt, tur att jag inte bara åkte dit igår, jag var bra sugen att chansa för att få veta om det är klart eller inte.
Jaha, idag blir lugn dag, kanske försöka överleva utomhus i några minuter och sedan massera ikväll, ge mig pengar. Hemskt dålig ekonomi, men bara 4 månader skola kvar sedan ska det bli kontroll på ekonomin igen!
Funderar på om jag ska ta jobbet i sommar här hemma i Mora på campingen - det kan ju faktiskt bli riktigt bra och full tid i några månader. Ska allt kolla upp allt med Roffe efter jag kommer hem från Norge.
Men mest av allt vill jag att bli intagen till Blueacademy på Fritidsresor och funkar det inte med tider så blir det PT i höst. Finns alltid massa backup planer också , finns så mycket jag vill göra. Fattar inte att människor Inte vet alls - jag tycker det finns för mycket roligt att göra och jag vill göra allt samtidigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0