one more day

imorgon vid ungefär den här tiden är jag påväg hem mot Sverige och Mora... ska bli skönt även fast jag haft en väldigt bra tid här på Rondane Spa. Igår så hade vi lite avskedsfest för mig, först 3rätters jätte gott ceasarsallad och sedan Paella och sista caramell banan med glass... enkelt men jag tycker det är så super gott!!!
Sedan gick vi ner till Pavel en polsk kille och festade loss lite. var väldigt trevligt.

veckan har varit så lugn, mest tränat och slappat i poolen eller bastun. ikväll ska jag packa ihop allt!

Har inte velat blogga de senaste dagarna, har varit så tomt i mina tankar och måndagen gick bra men kroppen tog stryk och jag var helt slut. men nu är jag tillbaka i min kropp och mina tankar igen, jobbigt när man viker av och ställer sig vid sidan av sigsjälv. självförsvars grej antar jag när saker gör för ont för att orka med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0