never put the fire out

Jag kommer nog aldrig sluta tycka att oboy är så himla gott... det är inte alls ofta jag dricker det, kanske 2-3 gånger om året men shit vad gott det är. Gjorde mig en stor kopp och 2 mackor när jag kom hem från en film kväll hos polarna ikväll. Enda och första gången i vinter jag hänger med grabbarma, hemskt dåligt gjort av mig men tid är något som inte finns för mycket av i mitt liv just nu. Och eftersom Ullis sköt upp massagen till imorgon så passade det sig fint att vara där. Filmen vi såg sög, massa kända skådisar och säkert skit dyr men sög hårt. nån svartkomedi som jag inte kommer  ihåg vad den hette för så dålig var den... ska proppa i mig mina hemska mediciner och hoppa i säng.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0