my heart

Vissa dagar är man inte mer än människa, andra dagar är man inte ens det.
Idag? ja en Konstig dag, jag hade en sånn där 2 personer dag igen... en som pratar med andra människor och en på insidan som pratar om helt andra saker, och jag lyssnar inte för 5 öre på vad någon säger...  men ingen märker något. Förutom receptionisten hon anade idag att något var fel och vågade fråga... jag sa att jag var trött och sliten men... det börjar närma sig. Vad ska jag ta mig till??
Låter kanske som panik just nu men jag är ganska lugn, jag är bara orolig. Och inte mest för mig själv, för att jag vet att jag klarar mig... men alla andra då?
Jag gjorde en "grupp" för 5 dagar sedan på Facebook, som heter Till minnet av Andreas "adde" Johansson,där alla kan gå med, tycker alla har rätt och det är för att hylla adde och bara för att känna gemenskap tror jag  - tror det är det man söker iaf. Likasinnade människor?! och på 5 dagar är det över 100 medlemmar...

nej jag är tom i huvudet, tom i orden och tom för den här dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0