long way from home

Det är ganska annorlunda här i Norge så det känns som att man är långt långt hemifrån. Nu menar jag inte att jag har hemlängtan. Är lika lång hit som hemifrån och till Göteborg... gick mycket snabbare hit än vad jag trodde det skulle göra. Och blev välkommen direkt, snälla människor, de är äldre än vad jag är... men det ska nog gå bra ändå!
Blev en bra första dag, gjorde ingenting landade bara... sedan idag har jag gått igenom saker i spat och hade 2 behandlingar. Funkar hur bra som helst. Kerstin Florian produkter och gör ju inget om man lär sig de eftersom många span använder sig av dem.

Sedan måste jag bara säga en sak - MATEN mmmm allt är gjort här, allt bröd, alla efterrätter, Pastan gör de själva osv... det är super gott. Igår fick jag Lax vilken skräll Norge och Lax, hur gott som helst, sedan idag var det ren, jag har aldrig ätit ren på dethär sättet varm och i kotlett storlek - jätte gott! det är 2 eller 3 rätters middag varje dag (synd eller hur)

Idag efter praktiken så tog jag en timme i gymmet, tur för mig så har den inte vanliga motions cyklar utan riktiga spinning cyklar. Toppen!! och så vanliga vikter osv. allt jag behöver... sedan slängde jag mig i poolen och i bubbelpoolen en sväng.

Imorgon blir det andra saker... och ska åka skidor vid 11 snåret. Längtar ut i spåret nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0