Live for something or die for nothing


Nyår gick bra, jag åkte ut till Alunda och hälsade på min kära väns grav, lugnt och fridfullt som vanligt massa ljus och fint har han det där. Känns alltid så konstigt vid graven, har är liksom inte där och jag har fortfarande dagar som är svåra att förstå, jag står där som ett pucko och fattar ingenting. gråter inte, tom i tankarna och vet inget.
Sedan så var dennis sjuk, feber men det stoppade inte han så in till Uppsala - vi hämtade Hedman och Jonte på vägen in! sedan var det att slänga om och bli fin. Jag var jätte piffad, med snygg klänning och fin sminkning och håret fixat! Jag borde inte få vara så där fin egentligen, för skenet bedrar verkligen! :)
Festen och middagen blev lycka med oss 10 pers, perfekt gäng. Alla hade det väldigt trevligt. Sedan tog Jag för många shots med jäger och smög till sängen vid 11 tiden, jag missade inte 12 slaget dock, de tog med mig ut även fast jag grät massor.... för någonstans där så sa det "klick" och känslorna tog över helt. Alkoholen gör verkligen så man inte kan bara skita i allt som ligger under och gror... men det var skönt och inte allt för mycket bakis idag och inte någon ångest alls.
Var dock ganska svårt att köra hem till Mora idag, trött som satan och hade gärna stannat som vanligt i Uppsala. men väl hemma i Mora är jag minus 15 grader ute och ska sova i min egen säng, vilket jag kallar lyx! Hoppas alla haft ett gott nytt år och Snälla säg att 2009 blir bättre än 2008. i min värld så känns det inte som att det kan bli värre...

Tänkte bjuda på lite bilder.
.Jag och Dennis
Jag och Lina
Jag gör tacos köttfärsen
Lyckad middag var det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0