it not a mistake it's called growing up

det kroppen vill glömma kommer hjärtat fortfarande ihåg....
det är skrämmande att det snart gått ett år - allt har gått så fort och någonstans vill jag att det ska ta slut. eller inte slut men få stanna i januari 2008 innan 26e, innan det, innan allt bara rasa samman. fast nu ska man se framåt och har mycket att se framemot. men tankarna finns där och önskan att allt kunde tas tillbaka.

jag har resfeber och är lite orolig för att åka till Norge.
men jag har sagt såhär, att om jag känner att jag Måste till Uppsala den 26, då åker jag. Jag får ta det då och göra bästa av situationen. som tur är jag då i sista veckan av praktiken i Norge...

Idag ska jag lämna in en trasig digitalkamera, tvätta alla kläder, kanske till Sälen tur ochr retur för att kolla läget på Sats, städa mitt rum så det är rent och snyggt när man kommer hem sedan. Kanske ta och kolla upp min häl också, vill verkligen ut på en promenad men tror inte att det är så smart, om det är hälsene inflammation är det inte att leka med alls. Ok, jag ska kolla upp det!!!

Kommentarer
Postat av: Sirkka

Gott nytt 2009....ha det bra i norge sen. Kramar

2009-01-02 @ 11:52:39
Postat av: jessica

Gott Nytt år! Kram kram

2009-01-02 @ 16:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0