I knew there was something today

Stress, sprungit omkring som en tok, och tänkte hela tiden att det är något jag glömt, något som är idag???
Sedan slog det mig, JUST JA Tommy fyller 25 år idag, ops - bra vän jag är. Slog en pling och han blev lite förvånad att inte andra grabbarna hade redan pratat med mig, men jag får skylla mig själv som aldrig är hemma. Men iaf klockan 4 så är det kalas, ska fika och middag lite senare. Så helt plötsligt var dagen HELT FULLSPÄCKAD igen! Gör mig inget, mamma är ändå i Karlstad så dumt att sitta hemma, fast jag har ju alltid saker att göra.
Så ikväll blir med grabbarna. Det är lycka när man får vara med gamla goda vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0