based on a true story

Vet inte vad det är med mig, men jag kan inte sova om kvällarna, kanske för att jag går upp mycket senare än jag brukar.
Idag ska jag leka lärare eller ska göra det i 3 dagar. Liten utmaning!
NYC, bästa staden jag besökt, här finns allt... jag verkligen gillar Manhattan, alla dagar jag spenderat där, kanske ett 30tal i olika omgångar - var toppen!

Ibland känns det som livet går på manus och jag har ingen makt alls... Som man lever någon annans liv, för det har blivit mer komplicerat än någonsin. Det var lättare förr när man var liten och hade ingen aning om vad komma skall. Bästa att hoppa på tåget och bara go with the ride. Drama.

Ilandsproblem - sockerberoende och jag lider verkligen av det, speciellt här. Ska låta bli allt socker idag - ja jag säger då det. ILANDSPROBLEM

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja han tyckte det var toppen :) Ocvh herbalife i helgen var helt galet bra hade en superbra föreläsare från spaninen :) Hur är Norge ? Btw jag tänkte köpa en ny bärbar dator nått föreslag eller vet du någon jag ska fråga?

2009-01-20 @ 10:51:00
URL: http://pernillaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0